Reference na www.alza.cz

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Únor 1 18:05:51 CET 2008

Nejsou s nima problemy, jen nakupovani vypada tak, ze se musite promenit v
"robota" a obsluhuji vas "roboti" :-))

Proste tam prijdete, cudlikama si nacvakate co chcete, dostanete cislo, do
automatu vlozite cislo a papirove i kovove korunky, vyjede listecek, automat
vas zaradi do komplikovane optimalizovane fronty.
Tak do pul hodiny Vas robot zavola k prepazce a tam Vam zamestnanec (u
ktereho si nejsem jisty, zda uz se fakt nezmenil v robota) preda z beziciho
pasu prave pricestovavsi zbozi, rekne si o podpis a nakup je hotovy.

Trochu se to da zjednodusit objednavkou a zaplacenim prevodem predem pomoci
Inetu, ale i v tom pripade je to podobne.
Zcela stejne pak funguji reklamace. Nikdo se Vas na nic nepta, odevzdate
vadny kus, dostanete listecek, cvaknete prislusne tlacitko, dostanete jiny
listecek, zavolaji Vas k prepazce a dostanete dobropis, namackate cudlikama
nove pozadovane zbozi, dostanete listecek a dale to pokracuje viz normalni
nakup.

:-)) Samozrejme trosku to prehanim, ale sama uvidite, ze az tak moc ne.

Jakub Serych