mikropáječka ERSP50

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Únor 1 18:02:45 CET 2008

S Wellerem se standardním hrotem (takový kužel) se dá pájet 1206, 0805,
SO, SOIC a i nějaké ty TQFP. Mám ještě tenčí hrot, ale ten moc nehřeje.
Jinak Weller super, akorát na větší kusy cínu si nechávám trafopájku s
"věčným" očkem z GESu (které také vřele doporučuji).

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |