OT na patek: kulove blesky [Was: porad Detektor - CT]

pyjan pyjan@tiscali.cz
Pátek Únor 1 16:47:04 CET 2008

Ano, měli jsme ho v bytě (45let nazpět). Jel podle anténního svodu k
rádiu (Largo) a nad rádiem zmizel.  Rádio bylo vypnuté, odpařil se jeden
kontakt na vypínači. KB měl průměr asi 4 cm světle modrozelené barvy.