Zkusenosti - GME :-(

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Únor 1 12:30:05 CET 2008

Dobra, mohl jsem vymyslet jiny primer, ale chtel jsem tim ukazat, ze ani
jinde uz v rozbehnute veci nelze menit co se vlastne chce a neco tam
pridavat. Ja samozrejme nikomu neberu moznost, nakupovat kde chce, ale
nikdo take nemuze nikomu brat to, at si zavede system jaky chce - to je
demokracie. Ze system u prodejce nemusi byt nejlepsi, to je samozrejme
mozne, ale prodejce si to tak urcil a tak to tak proste je a pokud to
neodporuje platnym zakonum, neni co resit.

Dokazu pochopit, ze baleni vestiho mnozstvi zasilek neni legrace a kdyz
si uvedomite, co dokazi lide (mysleno zmestananci) vsechno udelat
spatne, pak se nemuzeme divit tomu, ze cokoli je mimo bezne zavedeny
system se proste radeji nepripusti, nez aby se z jedne snahy vyhovet,
stala katastrofa nekolika spatne vyrizenych objednavek (prida se to
jinam, ten dotycny to nechtel, ale zase to chtel nekdo jiny ...). Dokazu
si predstavit, ze existuje nejaky tok dokumentu a nelze je po predani od
nekud nekam menit ci neco do nich pridavat (kam by to doslo, kdyby si
mohl kazdy skladnik neco skrtnout a neco jineho tam dopsal, ze to bude
jiste i tak vyhovovat a nebo si musel parovat dokumenty, ze k tomuhle
jeste patri tenhle a tenhle dodatek).

Prosim, nez se zacnete pohorsovat, zkuste take uvazit, co nektere
cinnosti obnaseji a jak je na tom lidska populace s myslenim, coz Vam da
nejlepsi prehled o tom, proc nektere veci mohou fungovat jen v pripade,
kdyz jsou naprosto jednoduche a bez vyjimek.

--
Jiri Bezstarosti