OT: Import dat do MySQL

Jiri Vojtek HWkonf@vojtek.biz
Pátek Únor 1 11:38:38 CET 2008

No bude to trochu reklama na meho zakaznika (drive zamestnavatele)
Ale pokud bude hodne zle a nebudete moci pouzit standartni utility (coz
by jit melo) zkuste se podivat na http://www.cloveretl.org Puvodne je to
nastroj na datove transformace a ac je to kanonem ne vrabce muzete to
pouzit i na tohle. Navic muze provest nejakou tu konverzi, ci upravu dat.
Pro MySQL to ma i slusne fungujici bulk loader.
J.V.