OT na patek: kulove blesky [Was: porad Detektor - CT]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Únor 1 11:35:13 CET 2008

Zdravim,
  mimochodem, kdyz je ten patek: Kdysi jsem se o tuhle problematiku
zajimal vice, ale uz nemam cas to vse sledovat. Uz dokazala veda najit
jednoznacne vysvetleni, popis a experimentalni dukaz jevu zvaneho
kulovy blesk ? Po pravde receno, je mi blizsi vysvetleni, ze jde o inkarnaci
bytosti bezne zijici v plazmatickem svete (jako je napr. Slunce), nez ze
jde o horiciho ptaka, ktery se "omylem" dostal do drahy bezneho blesku
:-). Exaktni vedecke vyjadreni, nejlepe potvrzene experimentalne, jsem
bohuzel zatim nikde nenasel. Za zivot jsem videl zatim 2 kulove blesky,
nastesti ne v prime interakci, ale vlastnima ocima primo v prirode. Jedno
muzu rici zcela jiste: ptaci to nebyli :-).
  S pozdravem Pavel Troller