ISP programator

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Pátek Únor 1 09:58:03 CET 2008

Vazeny p. Zdenek,

> Jeden T51prog (krome nekolika dalsich vasich vyrobku) uz mam a nerad
> bych si zase koupil neco, co za cca 2 roky prestanete podporovat.

Z vasej vety vyplyva, ako keby sme T51prog prestali podporovat, co nie
je pravda.

Jediny programator, kde bola podpora ukoncena, je nas uplne prvy
programator PREPROM-01. Podporovali sme ho 7 rokov od predaja
posledneho kusu. Dalsi programator, ktory uz ma plan ukoncenia
podpory (8/2008), je PREPROM-02, kde posledny kus sme predali presne
10-timi rokmi. Ci je 10 rokov dost alebo malo necham na posudenie
inym, mne sa to zda fair.

Pre T51prog (a aj ostatne programatory, kde bola ukoncena vyroba)
priebezne dodavame podporu novych obvodov pouzitim pravidla - ak to
ide, tak to podporujeme.

Na druhej strane T51prog, MEMprog, PIKprog+ a aj nove T51prog2,
MEMprog2, PIKprog2 su programatory specializovane na isty typ obvodov.
V ramci optimalizacie ceny nemaju tieto programatory na ZIF patici
uplny pindriver a teda ak vyrobca obvodov zmeni pinout obvodu a napr.
posunie GND inam, obvod sa da podporovat uz iba nejakym specialnym
konvertorom.

Samozrejme horeuvedene sa netyka ISP prgoramovania.

Ak mate firmu, ktora svoje vyrobky podporuje lepsie, budem za
informaciu povdacny.

S uctou,
Jan Puobis
www.elnec.com