Import dat do MySQL

Dipl.-Ing. Michal Kováčik kovacik@toolsquare.com
Pátek Únor 1 08:44:50 CET 2008

Importujem a exportujem databazu MySQL v phpmyadmine bezne medzi Win a
Linuxom, pretoze na svojom local hoste kde vyvijam web mam Windows a firemny
server je Linux a nikdy som nemal s tym problem.
Pozrite sa do vyexpertovaneho suboru (napriklad cez notepad) ci su vsetky
znaky citatelne, ak ano tak pri importe nastavte znakovu sadu suboru na
cp1250 je to nasa (slovenska, ceska) znakova sada. V samotnej databaze
pouzivam kodovanie utf8.

Michal.

Hezky den,

V originale se pouziva mysqldump (radkova utilita), vystupem je klasicky
textovy soubor s prikazy pro MySQL. Při prenosu mezi dvema implementacemi
Unix/Win pak muzou byt problemy uz jen s kodovanim znaku (bud klasicke CRLF
kontra LF ci nejaky nechutny cesky znak, rozdilne kodovani znaku...)

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)