Impedance vedeni

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Prosinec 31 15:57:12 CET 2008

no teraz som z toho zmateny este viacej, pac to co popisujes mi evokuje
lichobezniky ale na obrazku mas nakreslene kruhy. To by sedelo aj s
cislami (polomery 100 a 10mm, udavas sirku zdroja 628mm).
Ten 10mm kruh v strede je skrat medzi obidvoma platnami? Zdroj je
rovnomerne rozprestreny po celom obvode vonkajsieho kruhu? To si tiez
neviem predstavit, ako? Ako vyzera ten zdroj elektricky? Jednorazovo
nabije cez vysoku impedanciu tu kapacitu medzi platnami a ten skrat tam
nie je? Kde je koniec vedenia? Je to kruhove, zaciatok ani koniec tam
nevidim. Na modro vyfarbeny skrat tam v klude nie je a predstavuje az tu
"ionizací igelitu čouhajícího na konci vedení"?
Na co je to cele dobre? Rozmyslam ako vobec zadefinovat problem do
simulatora. Elektrostaticky s nabitym kondenzatorom? Magneticky kde bude
tiect prud z vonkajsieho okraja (cervene) do skratu? Elektromagneticky?
Ake by boli potom okrajove podmienky?
Skus uplne polopate aby som to aj ja pochopil vysvetlit co vlastne chces :-)