Jaka je realna spotreba AB IPBox 9000 ?

Robert Baranka robo@mail.t-com.sk
Úterý Prosinec 30 21:02:58 CET 2008

s originalnym firmware nepojdu v citackach, len ked pouzijes cw moduly do ci
slotov (9000 ma 2x ci a 2x citacku)
firmware predajcu (ABcom) ma doinstalovatelnu emulaciu cw, takze pojdu aj v
citackach
dalsie najpouzivanejsie - sifteam a nlb maju rovnako podporu (bud je
sucastou, alebo doinstalovatelna) emulacie

robo

PS: na HD IPboxoch bol/je nejaky problem so spoluzitim slovenskeho skylinku
s ceskym skylinkom/gitalkou, viac info o ip boxoch najdes na
www.ab-forum.info

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 30, 2008 7:58 PM
Subject: Re: Jaka je realna spotreba AB IPBox 9000 ?

hmmm ten box vyzera zaujimavo. Viem ze tu prebehlo cele vlakno ohladom
satelitnych prijimacov, necital som ho podrobne, tak by som mal jednu
kratku otazku... Daju sa do toho strcit slovak link alebo gital karty (2
naraz) a pojdu mi nase programy priamo s dodavanym firmware od vyrobcu
alebo to musim hackovat ako dreambox?
b.