Elektrolyticky odpor (a Omega II a povoleni sroubku)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Prosinec 30 20:47:39 CET 2008

Hezky vecer,

    tomu se rika(lo) vodni reostat nebo vodni spoustec. Pouzivalo se to
hlavne u krouzkovych motoru jako spoustec. Ty jsou dneska uz take
relativne vzacne. Jinak si na to take pamatuji, vzdy mne fascinovalo,
jak se z te bedny kouri a jak to v ni bubla :-)

    Napadlo mne, ze by to mohlo byt ono, ale proc se to meri stridavym
proudem? Kvuli elektrolyze?

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz