Elektrolyticky odpor (a Omega II a povoleni sroubku)

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 30 20:36:30 CET 2008

Ja znam jen elektrolyticky odpor od kolotocaru. Nevim jestli jeste dnes, ale
za meho mladi pri roztaceni kolotoce proud kotvou motoru ridili takovym
ctverhranym kovovym kyblikem se slanou vodou, do ktereho ponorovali takovy
hreben deskovych elektrod a ve spravbne poloze to zajistili prkenkem, ktere
mezi to vrazili. Tehdy mi z toho jako malemu elektricky orientovanemu klukovi
sel mraz po zadech, protoze jsem si myslel, ze tamtudy tekl proud primo ze
zasuvky a ve spojeni se slanou vodou a stanim primo na trave mi to nedelalo
po tele dobre pocity :-)))

Jakub Serych