zahada win xp - chybejici soubory

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Úterý Prosinec 30 17:29:57 CET 2008

>Já mám v koši už třetí den soubor, který nemůžu smazat. Už mě napadlo
>hodně důvodů, ale to, že by se mi mstili Bush s Gatesem, mě nenapadlo.

Taky se mi obcas vyskytnou soubory ktere nejdou vymazat, ani v nouzovem
rezimu
a ani pro prestehovani disku do jineho PC. Kdysi jsem se to snazil resit.
Dnes najedu do linuxu
a smazu a vysypu linux kos. V podstate linux pouzivam jen pro zachranu dat z
ruznych win disku.

Ty castecne neviditelne soubory jsou nekde ukryte v nejakych datovych
proudech ci co,
v ramci ntfs, normalne je to jen pristupne systemu, je na to nejaky doplnek
pro
jejich zviditelneni, kdysi jsem ho taky musel pouzit, ale uz nevim jak se to
menovalo.

Oba uvedene problemy se mi vyskytuji jen na ntfs.
Petr