Kalibrace mericiho pristroje

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Prosinec 30 16:13:53 CET 2008

Hezke odpoledne,

    mne to zajimalo spise ze zvedavosti. Moje meracky co mam v praci se
pravidelne vozi na kalibraci, takze k tomu je i ten papir. No a mne
zajimalo, kolik do toho podnik asi tak vrazi :-)

    Svoje meracky porovnavam s tim, co "ma papir" a nebo proti nejakemu
normalu. Nebo spise "normalu"? Mam nejake normalove civky, jeden trojity
kondenzator, odporovou dekadu, odporovy normal absolutniho ohmu a tri
napetove normaly z Metry :-)  Mozna by stalo nekdy za hrich premerit ty
moje "normaly". Mozna nekdy v budoucnu.

    Co by mne ale urcite zajimalo je ten megr. Ten co mam je na
500/100/2500V a ja nevim, jak moc dobre meri. Mam 100M a 50M odpor, ale
zatim jsem se nedostala k tomu, je presne zmerit (ano nekdo mi tu radil
jak na to :-) ). Sluzebni megry maji o dost vyssi toleranci nez tento,
takze tudy cesta nevede.

    Kazdopadne diky vsem za odpovedi, jak je videt, podnik to stoji
docela dost korunek.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz