zahada win xp - chybejici soubory

Zuffa Jan ZuffaJ@cgc.sk
Úterý Prosinec 30 15:54:09 CET 2008

Restart nepomohol?
j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krafcík
Sent: 30. decembra 2008 15:30
To: HW-news
Subject: Re: zahada win xp - chybejici soubory

Teda, tohle jsem tu nečekal. Je třeba být oprávněně paranoidní, ale
tohle kategorické prohlášení "...může MS a US vláda zablokovat přístup k
 > vašim vlastním datům na disku..." je opravdu síla.

Většinu kouzelných stavů, kdy něco je, ale jakoby není, způsobuje
element mezi klávesnicí a židlí. Zbytek bych označil za poruchy systému
a tohle je typická NTčkovská porucha systému. Stává se to i na
systémech, které jsou za opravdu silným firewallem a stávaly se nám i na
PC s NT4, které byly v absolutně oddělené síti - vytažený ethernetový
kabel je nejlepší firewall.

P.S.
Já mám v koši už třetí den soubor, který nemůžu smazat. Už mě napadlo
hodně důvodů, ale to, že by se mi mstili Bush s Gatesem, mě nenapadlo.

Přeji veselého Silvestra a šťastný Nový rok.

Pavel Krafčík.