zahada win xp - chybejici soubory

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Prosinec 30 15:10:55 CET 2008

Ví.

XP obsahují technologii, kdy vám může MS a US vláda zablokovat přístup k
vašim vlastním datům na disku, kdy z windowsů vidět nejsou, ale z linuxu
naštěstí ano. Také se mi to kdysi stalo, s obyčejným TXT souborem s linky
odkud se dá leccos stáhnout ;) Ale to jsem měl XP teprve pár měsíců a pak až
se mi zhroutily úplně, mě kolega ukázal prográmek co umí kdeco přenastavit a
od té doby už nic.

Může se stát, že se tento systém zblázní a pak blokuje co nemá, nebo se
zblázní nějaký centrální computer nebo data po cestě a zablokuje vám co
nemá.

----- Original Message -----
From: Pavel

nevi nekdo co muze zpusobovat tento problem

pri spusteni mi program nahlasil ze chybi soubor s konfiguraci, prochazim
cestu v profilu a opravdu tam nic neni. Kdyz dam ale hledat, tak hledani
soubory najde tam kde je pruzkumnik nevidi (mam zapnute zobrazovani vsech
souboru, a nevidi je ani windows comander)
nejlepsi je, ze soubory muzu z okna vyhledavani klidne okopirovat do puvodni
cesty a pak vse chodi. (a soubori vidim)