Tabulka logickych obvodu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Prosinec 30 11:11:36 CET 2008

Zdravim, clovek by rek, ze se to bude valet u kazdeho vyrobce a ja ne
a ne najit:(
Hladam (nejlepe prehlednou) tabulku zakladnich vlastnosti ruznych rad
logickych obvodu (TTL, LS, AS, F, HC, HCT, LV, LVT, LVC, LVX, AHC,
.... - vsak vite co myslim)
Primarne mi jde o napajeci napeti, vstupni napeti, rozhodovaci urovne,
vystupni urovne, zatizitelnost vystupu, rychlost...
Vim, ze se to u ruznych vyrobcu bude ruznit, ale IMHO nijak vyznamne
(respektive nestavim atomovy reaktor aby pro mne tyto rozdily byly
vyznamne. Az pro mne zacnou byt vyznamne, tak mi to stejne nebude
fachat:)
Predem diky,
Marek