SCART - problem s TV ==VYRESENO==

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Prosinec 30 10:36:52 CET 2008

Diky, ten odkaz na SCART pomohl (ja vim, taky jsem ho mohl dohledat
sam). Nakonec to (oba problemy) zpusoboval pin 16 (Blanking Signal).
Nove DVD tam ma stale 3.5V, stare jen pri zapnuti. Jeho cviknuti
problemy vyresilo a nove zatim nepozoruji.

Jinak TV je letita (asi 15 let) Philips (presny typ nevim), ma SCART
vzadu, cinche vepredu, kabel byl kupovany (taky hodne davno), ma zda
se zapojene vsechny piny (teda ted uz jeden zapojeny nema)

Diky za rady,
Marek