Nabilecka pro modelare z DX

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Úterý Prosinec 30 00:57:07 CET 2008

Zrejme doslo k malemu nepochopeni:

Cena u Tygra - 1996,-
DX - $46.52, tedy cca 870,-
RCM Pelikan (tedy modelarsky obchod v CR) - 999,-

Mne by asi usetrenych 120Kc nestalo za problemy s reklamacemi, tedy jsem
napsal "proc nakupovat u DX" (mineno ve smyslu "...kdyz to zase tak moc
vyhodne neni", v tomto konketnim priklade).

Pevel Kutina

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 30, 2008 12:49 AM
Subject: Re: Nabilecka pro modelare z DX

Třeba proto, že ty OEM výrobky mají třeba lepší kontrolu kvality, že se při
katování kostů nenahradily elektrolytické kondenzátory nějakými šmejdy, že
filtrační tlumivky nejsou nahrazeny drátem, že zařízení bylo otestováno,
nebo že třeba pokud zařízení nefunguje, tak se dá do dvou let omlátit
prodejci o hlavu.

Momentálně jsem v USA a co se týče záruk, tak je to tu neštěstí. Člověku
záruku nabízejí, ale za příplatek. Asi toho začnu využívat, protože většina
prodejců má záruku 3 měsíce. Před rokem jsem koupil notebook HP a DVD
přehrávač Philips. V Čechách bych už oba reklamoval. Notebook má vadný aku,
ačkoliv byl většinu času provozován připojen k síti. V DVD přehrávači hrčí
nějaký motor, asi větrák.

Vojta Bubník