live CD s prohlizecem...?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Prosinec 30 00:08:37 CET 2008

Tuším, že snad existuje i nějaká distribuce "udělej si sám", kde si člověk
navolí komponenty a ono to dá dohromady jako liveCD. Případně by to šlo
udělat třeba z Gentoo, ale bylo by to tolik práce, že to vůbec nedoporučuju,
už samotná kompilace X by zabrala aspoň půl dne a pak to ještě odladit, aby
to běželo na všem možným...