nahrada rele

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Prosinec 30 00:07:19 CET 2008

No pokud tam nevadi ta dioda  v systemu...... chova se to jako kus
dratu, nebo jako dioda..... :-)
Problem asi bude take v cene, ja kupoval za cca 70 kc /kus od "prekupnika"

Navic u Farnella  je uz nedostupny _ nevyrabi se???
http://cz.farnell.com/jsp/search/browse.jsp;jsessionid=XZIFH4R1TZGHMCQLCIRZKBQ?N=8534&Ns=PLS_005_INVENTORY|0&Ntk=gensearch_001&Ntt=BTS650&Ntx=&displaytext=&_requestid=156892
Takze to bude asi OUT  a sem tu placal zbytecne :-(