prepocitavanie vzorcov v exceli

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Prosinec 29 15:41:35 CET 2008

je to Microsoft Excel 2008 for Mac. Subor som vyrabal na PC velmi davno,
prednedavnom natiahol do Macu, upravil skoro vsetky vzorce a fungovalo.
Ulozil. Teraz som ho otvoril znova a uz nefunguju... Skusim teda este na
PC. Je to ale bizardne ze Office nie je kompatibilny sam so sebou.
To iste sa mi stalo uz aj v praci, ale cisto PC platforma. Ma to zrejme
nieco docinenia s otvaranim starych suborov v novom exceli.
b.