Diletantismus ucitelu, nebo mi neco uniklo?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Prosinec 29 14:19:42 CET 2008

Z češtiny jsm měl vžydycky 4, i když hlavně kvůli literatuře. Ale s/z mi
nikdy nešlo:-)

PH

From: <danhard@volny.cz>
Češtinářská hlídka !
Stará to se mnou skončila :o)
Je to sice pro mě změna stavu, ale pamatujte si pane učiteli, že
skončit se píše se "s".
A také " i několik dětí, co si nosili... " není úplně to pravé
ořechové.

Danhardův kocour nikdy nespí :o)
p.s. práskla Vás češtinářka

From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To mi připomnělo dobu, kdy jsem učil na ZŠ. Bylo to na žádost jednoho
dítěte
z kroužku, že už dlouho nemají učitele na informatiku.

Když jsem suploval, všichni byli překvapeni, že chci učit. Prostě
jsem
přišel, zeptal se kde posledně zkončili (když nechtěli říct,
pohrozil jsem,
že to zjistím písemkou). Pak jsem jim vyložil novou látku, zodpověděl

dotazy, ... čuměli jak tele na nový vrata:-) Sedal jsem si snad jen
na zápis
do třídnice (když jsem na něj nezapomněl) a opravování testů.

Ale jakožto osoba pozdě chodící a neschopná provádět všechny
požadované
úřední vymoženosti jsem byl po krátké době vyhozen...

Jinak na kroužek mi chodilo i několik dětí, co si nosili NB do školy
a psali si poznámky ve vlastním poznamenávacím softu. :-)