OT: dell NBD zkusenosti ... ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Prosinec 29 13:53:56 CET 2008

za 18000,- s dph jsem nasel u mironetu dell inspiron s NBD. bud at si koupi ten nebo je mi to jedno .. :-)
jinak vsem diky za reference.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Monday, December 29, 2008 11:57 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: dell NBD zkusenosti ... ??

Chce to koupit nějakou vyšší modelovou řadu jako Latitude. Mám obavy, že ty levnější Delly budou stejnej šunt jako zbytek. Latitude snad má pořád 3y NBD v ceně. Jednou jsem tu reklamaci uplatňoval a nebyl problém, jeden den jsem ji přes web zadal, druhý den během dne zavolal pán, kdy a kam přesně se má zastavit.
Pokud chce levnej notebook s cenou do 15.000Kč, tak tam se investice do záruky nevyplatí, je to třeba brat jako spotřební zboží, který obvykle vydrží něco málo přes dobu záruky...