OT: dell NBD zkusenosti ... ??

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Prosinec 29 13:52:30 CET 2008

Moje zkušenost, do zakázky jsme kupovali od Dellu nějaký servery a
další věci včetně speciální klávesnice s touchpadem, vypadala moc
pěkně, ale šel na ní jen ten touchpad, tak jsem volal do Dellu a
poslali nám druhej den novou a tu starou ani nechtěli (no stejně by ji
asi vyhodili).

Taky mi jednou odešla baterie v notebooku a to asi měsíc před zárukou
(na baterie je snad jen 1/2 roku nebo rok) - závada se projevila
oranžovým blikáním příslušný kontrolky na noťasu (obvykle zeleně
svítí), nejdřív mě nechali naflešovat novej BIOS, pak vyzkoušet
baterku v jinym noťasu a pak mi poslali novou a starou jsem dal
dopravci.

Jinak je teda blblý, že věci jen opravujou - neprodávaj samostatně
náhradní díly, jako třeba klávesnici k notebooku, ale ty se nakonec
nechaj sehnat jinde (aukro, allegro, ebay atd.)

Pavel Kadečka.