OT: dell NBD zkusenosti ... ??

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Prosinec 29 11:57:29 CET 2008

Chce to koupit nějakou vyšší modelovou řadu jako Latitude. Mám obavy, že ty
levnější Delly budou stejnej šunt jako zbytek. Latitude snad má pořád 3y NBD
v ceně. Jednou jsem tu reklamaci uplatňoval a nebyl problém, jeden den jsem
ji přes web zadal, druhý den během dne zavolal pán, kdy a kam přesně se má
zastavit.
Pokud chce levnej notebook s cenou do 15.000Kč, tak tam se investice do
záruky nevyplatí, je to třeba brat jako spotřební zboží, který obvykle
vydrží něco málo přes dobu záruky...