Zobrazovani datovych struktur / parser

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Neděle Prosinec 28 22:58:06 CET 2008

Tak jsem zkousel hexworkshop a 010editor.
010editor mi prijde lepsi. Sablona se napise v C stylu. A pak se
nadefinuje smycka na probehnuti souborem.
Je to presne to co jsem potreboval. Vypotim definici promennych a
zbytek zobrazi program.
Umi enum, takze si nemusim po case pamatovat, ktera hodnota co
znamenala, proste si nadefinuju nazev a neresim.
Da se blbnout i s barevnym oznacenim a psat skripty (ma dost
uzitecnych funkci) to jsem zatim nezkousel.
Mozna ze u tohoto software by ten pocit marnosti presel :)

PK