Delka log.radku

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Neděle Prosinec 28 20:55:00 CET 2008

>  nemate někdo zkusenosti kolik log.celku muze byt v 1 log radku v
> H_I-T_E_C_H C proc18fxx
>
> Dost jsem se vystekal, když
>
> VyskaSlunceNadObzoremDb= sin(DeklinaceSlunceDb) * SinZemeSirkaRadDb +
> VyskaSlunceNadObzoremDb= sin(DeklinaceSlunceDb) * SinZemeSirkaRadDb;

To je dost zvláštní výraz, skutečně jste ho chtěl takto napsat?

> Davalo to chybne vysledky . Musel jsem to rozdelit na
>
> 	VyskaSlunceNadObzoremDb= sin(DeklinaceSlunceDb) *
> SinZemeSirkaRadDb;
> 	VyskaSlunceNadObzoremDb+=cos(DeklinaceSlunceDb) *
> cos(CasovyUhelDb) * CosZemeSirkaRadDb;

Což je úplně jiný (neekvivalentní) kus kódu.

Nevím o žádném omezení složitosti aritmetického výrazu jak obecně, tak u
tohoto kompilátoru. Používám ho poměrně hodně a nenarazil jsem na
takovýto problém.

Jaké jsou typy používaných proměnných? Jak vypadají ty špatné výsledky?

Lukáš Grepl