Delka log.radku

Draxal Miroslav evik@vol.cz
Neděle Prosinec 28 20:40:52 CET 2008

Hezke mezivanocni lenoseni,
 nemate někdo zkusenosti kolik log.celku muze byt v 1 log radku v
H_I-T_E_C_H C proc18fxx

Dost jsem se vystekal, když

VyskaSlunceNadObzoremDb= sin(DeklinaceSlunceDb) * SinZemeSirkaRadDb +
VyskaSlunceNadObzoremDb= sin(DeklinaceSlunceDb) * SinZemeSirkaRadDb;

Davalo to chybne vysledky . Musel jsem to rozdelit na

	VyskaSlunceNadObzoremDb= sin(DeklinaceSlunceDb) *
SinZemeSirkaRadDb;
	VyskaSlunceNadObzoremDb+=cos(DeklinaceSlunceDb) *
cos(CasovyUhelDb) * CosZemeSirkaRadDb;

 sic jsem prolistoval pdf k C, ale nic jsem tam neobjevil. (ale mozna
jsem to prehledl )

Podle mne muzu na jednom Log. Radku mit max 3 slozene vyrazy

  X= xxx(a) * yyy(b) * zzz(c);
Aspon me jich to vic nesezere. Je to tak i u Vas, nebo mam zase podemnou
nejakou tu patogeni zonu.. MIRA