Dobijeni autobaterie

Poller Martin knm@atlas.cz
Neděle Prosinec 28 14:00:24 CET 2008

Mluvite mi z duse, do Felicie jsem taky koupil levnejsi v Baumaxu a vydrzela
2,5roku a pak ta rychla smrt co popisujete, nabit se to opravdu nedalo ani
na rozsviceni zarovicky.

V Octavii mam Vartu od zacatku a 5 let bez problemu, ale je pravda ze toto
bude asi uz opravdu posledni zima. Zatim ale jede bez jakychkoliv problemu a
i venku startuje okamzite...pravda ze letos jsem ji na mraze jeste nemel a
se studenym motorem vyjizdim z teplejsi garaze..

----- Original Message -----
From: "azehw" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 28, 2008 1:53 PM
Subject: Re: Dobijeni autobaterie

Z tech noname (pseudoznackovych) aku uz jsem se vylecil. Usetrite 2-3 stovky
a po trech letech je obvykle po nich. Ted mi jedna dala kozku, zkrat clanku,
neda se nabit, ani na tech svych 10V, po nabiti to samo pada a nerozsviti
ani kontrolky. Mela 60Ah. Takze to vyresila Varta....
Kdyz uz tady byla debata o ruznych dopravcich, tak tuhle novou mi privezl
TopTrans, nezabalenou, jen tak, na boku prilepeny pytlik s doklady, v pohode
a v poradku.
AZE