Lepení železa v mrazu (nebo kolem 0 st. C)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 28 13:42:22 CET 2008

Ono by predevsim chtelo vedet co to ma vlastne mit za parametry. Jestli
to ponese cislo popisne a to upadne tak se nic moc nestane, ale jestli
to bude drzet 20kg vyvesni stit a ten spadne nekomu na hlavu tak je to
rozdil.

Polyuretany se delaji ruzne a i specialne urcene na kovy treba:

http://www.emfi.cz/PDF/Tech_List/s35_521.pdf

ale zrovna tam nepisou jake jsou potrebne podminky pro vytvrzeni.

Radek Vicek