Dobijeni autobaterie

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 28 12:20:32 CET 2008

Nabijet muzete jak chcete. Jen musite umerne prodlouzit dobu nabijeni.
Pocitejte, ze to bude vic nez 30h.

Po dosazeni plynovaciho napeti jste na cca 75% kapacity. Dalsich 25% je
mene efektivni - velka cast energie se meni na vyvivjeni plynu - tak
zvazte zda to ma timhle proudem smysl. Nicmene je dobre cas od casu
autobaterii prohnat pres cely proces - v aute je to nastaveno prave na
hranici plynovani.

Radek Vicek