Dobijeni autobaterie

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Prosinec 28 12:13:18 CET 2008

Prodlouží se nabíjecí čas.
Moc pomalé nabíjení těm Pb aku nedělá dlouhodobě dobře.
Ale používá se při oživování "mrtvol", jako je tato - třeba nakonec kapacita
do jara ještě vzroste:-)

PH

From: "Poller Martin" <knm@atlas.cz>
mam 5let starou autobaterii 70Ah, aktualne jsem na 25% kapacity. Potrebuji
aby prezila jeste tuhle zimu, v lete koupim novou. Prave proto se mi ale
nechce kupovat nabijecka, ktera stoji polovinu toho co nova baterie. Chtel
jsem se zeptat jestli neni mozne baterii dobijet laboratornim zdrojem s
maximalnim proudem 3A a regulovatelnym napetim? Ano vim, nabijet se ma
proudem 0,1C, ale moje otazka je jestli nabijenim proudem 3A baterii
nenabiji, znicim, nebo nabiji jen to bude trvat dvakrat tak dlouho?