Zobrazovani datovych struktur / parser

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 27 12:28:01 CET 2008

Podle feature listu jsou hexworkshop i 010editor hodne podobne, oba jsou za $49.
Format sablon na struktury je celkem srozumitelny. Oba umi pocitat crc
a podobne na bloku dat.
010editor podporuje nejake skriptovani (coz ovsem nevim jestli vyuziju)
Oba si vyzkousim. Zatim to vypada slibne a myslim ze tech $49 bych i
dal, pokud se to bude prijemne ovladat.

Diky za posunuti, zas muzu zatim zavity nechat jeste chvilku odpocivat :)

PK