Zobrazovani datovych struktur / parser

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 27 11:42:01 CET 2008

:))) Ja to nemyslel ve zlem :)
Taky jsem nasel perl. Konkretne zde
http://home.comcast.net/~jimwu88/tools/dsviewer.tar.gz
Perl mi nevadi, tohle sice jeste umi malo, ale je to aspon zaklad pro
vlastni programovani.
Takze asi budu postupne pridavat co potrebuju. Hlavne teda si ujasnit
co vsechno to je :)

Tak nejak jsem doufal, ze k tomu treba nekdo pouzil xml, ale mne
osobne to zas moc nerika, to je mi blizsi ten perl.

DIky, za prani. Prave asi zkoncilo a jdu rozhybat zavity.

PK

P.S. pokud mate nejake tipy, co by se hodilo, klidne je sem hodte, ja
si vyberu ty zajimave ;)