Zobrazovani datovych struktur / parser

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 27 09:43:25 CET 2008

Podvrhnu znamena ze akceptuju format podvrhnuti :)
Jeste jsem zapomnel, ze by to mohlo umet vypisovat navratove/chybove
kody podle tabulky.
Problem je momentalne v tom, ze trpim svatecni lenorou a nechce se mi
cokoliv programovat, ale nechtel jsem tim vyrokem ovlivnovat hned v
prvnim prispevku. Totiz ta struktura dat mi momentalne neni jeste
znama a jak prichazim na dalsi detaily, tak bych to musel porad
preprogramovavat. Uz kdyz jsem psal muj, jsem tusil 2 pravdepodobne
scenare. Nektery z mistnich linuix guru budou mit "preci jednoduchy"
nastroj a nebo wek me posle programovat :))) Po svatcich mi mozna
nakonec nic jineho nezbyde.

Muzu se zeptat alespon na klicova slova pri hledani? (variable) data
structure viewer me zatim nikan nenavedl.

PK