Tak kdopak nam to poslal tenhle mail :-) ?

Robert Baranka robo@mail.t-com.sk
Pátek Prosinec 26 08:59:16 CET 2008

zdravim

som prekvapeny, kam v tomto vianocnom case dospela hw konfera
necakal som, ze tu najdem nacionalisticky orientovanych hlupakov (Stanislav
Smejkal, A P)

warezova komunita (rovnako ako ine, okrajove komunity) je percentualne
zastupena v kazdej populacii priblizne rovnako...
dynamicka ip nie je slovensky vymysel... (dyndns.org mi nepripada ako
slovensky projekt)
ipv4 ma obmadzeny rozsah
pani pravdepodobne zavidia moznost obist cakaciu dobu na rapidshare (toto
tvrdenie je rovnako povrchne ako niektore ich zavery)

vsetkym zelam prijemne prezitie medzisviatkov

robo

----- Original Message -----
From: "Navrh A P" <navrhpcb@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 26, 2008 4:40 AM
Subject: Re: Tak kdopak nam to poslal tenhle mail :-) ?

na prvnich mistech fora s par prispevky :-) to jsou neskodne pokusy asi male
ryby.
na tech slovenskych jsou statisice prispevku a najit tam lze uplne vse,
vcetne navodu jak stahovat automaticky z rapidu zadara, protoze (v SK) je
dynamicka IP adresa

coz v cesku neni, vyhradne staticka adresa u vsech pevnolinkovych verejnych
(verejna sluzba) ISP, neznam vyjimku, vy ano? Sem s ni...

a o tom jsem psal...

zbytek je silne OT.