Popis 89C51ED2

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Prosinec 26 07:03:35 CET 2008

Tiez citavam datasheety, no pri mojej biednej anglictine mam radsej slusne
preklady  (nie od automatickeho prekladaca   :-)   )
Teda nieco "domace" by som urcite rad prestudoval.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

Na '51 ako taku existuje pomerne dost ceskej literatury, aj ked to vsetko uz
bude starsieho data. Videl som aj nejaku knizku (BEN?), nieco vyslo aj ako
serial v AR niekedy zaciatkom 90tych rokov - bohuzial nic z toho uz nemam.
Obvykle sa jedna o viacmenej priamy preklad ci vytah z "biblie", v tek
knizke boli skratkovito uvedene aj vlastnosti niektorych deriavtov,
viacmenej "per vyrobca" a len heslovito (vtedy ta 'ED2 este nebola, a neviem
ci v stati o Temicu sa vobec pisalo o 'RD2, spominalo sa tam este MHS, t.j.
predchodca Temicu).

Rozdiely oproti "zakladnej" '51 su tradicne u klasickych derivatoch popisane
v samotnom datasheete, a tak je tomu aj u 'ED2. Toto vsak priamo prekladat
je tak trocha kontraproduktivne.

 'ED2 je clenom vacsej pod-rodiny 'RD2, ktora je odvodena z intelovskej 'Rx,
cez Philipsovske aktivity v smere lepsie vybavenych '51. Dnes ich robia
okrem Atmel (ex Temic) a NXP (ex Philips) aj SST a Nuvoton (ex Winbond).
Mohlo by byt celkom zaujumave spisat nejaky pamflet zahrnujuci vsetky tieto
derivaty. Bol by o to zaujem vacsi nez len znamy pana kolegu Prochazku?

wek