[OT] Zase satelit, bylo: Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pátek Prosinec 26 02:49:06 CET 2008

tedy, ale asi nechapu rozdil mezi pozemni a satelitni antenou?

jelikoz s vami souhlasim tak anteny mam vsechny nahore, na ploche strese, zadna moje antena neni na svisle stene budovy a na strese to neni z ulice videt:-D

tohle je take pekne, ze? http://www.ecesty.cz/cestopisy/2007albanie/obrazky/albanie/al_bajramcurr_satelity_600.jpg

ps: Vzhledem k tomu, ze asi tak 80% populace se klidne diva na zrneni a duchy a je jim to jedno, tak asi i tady bude cast lidi lhostejna a cast lidi si potrpi na kvalitu, to je jako vsude... Kazdemu podle jeho preferenci. Z os. zkus. vim, ze clovek, co nema moznost srovnat, se spokojio se vsim, i s LCD i s spatnym obrazem :-)