[OT] Zase satelit, bylo: Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 25 23:26:32 CET 2008

Stejne jako musite mit ke kazdemu TV DVB-T tuner (anebo novejsi televizi s DVB-T tunerem), tak k DVB-S muzete mit bud
- televizi s DVB-S tunerem (treba technisat) anebo
- DVB-S DUAL prijimac pro 2 TV (stoji ani ne 2500 Kc) a jednu kartu sdilenou rovnou v jednom pristroji
- anebo ke kazdemu TV vlastni DVB-S prijimac, ktery umi po lan sdilet kartu, a ktery umi treba i DVB-T+DVB-S dohromady, takovy se da koupit za pouhych 2100 Kc.

nabidka slusne vybavenych satelitnich prijimacu pro HDTV - co tim myslite?
HDTV prijimacu je dost dost (jsou ale zatim drazsi), nejlevnejsi je TechniSat SkyStar HD 2  za 2200 do PC, pak treba OptiBox 7710HD CICX za 6600 Kc. Ja preferuji Dreambox 800 za 10000 Kc s neomezenymi moznostmi, podle preferenci kazdeho sudruha.

Ano, starsi karty T-T (s CAID: 0D70), nyni prodavane jako Skylink bile karty (s CAID: 0D03) anebo karty Gital (s CAID: 0D0F), v cenach do 1500-1999 Kc, poskytuji nejvyssi dostuponou kvalitu CT, Prima, Nova a dalsich bezplatnych programu... Notne vyssi kvalitu pouzitelnou i na Plasma TV, vyssi kvalitu jak DVB-T (pozemni) a UPC a DigiTV...

Nez investovat do pozemnich anten a resit problemy se signalem a kupovat set top box Mpeg2 pro DVB-T, tak bych sel do DVB-S a kdo je jineho nazoru, at se prihlasi :-)

Nejlepsi borci jsou ti, co si koupi LCD a k tomu DVB-T, to je velke fuj.