Mini ITX - Intel D201GLY vs. Linux

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 25 23:03:19 CET 2008

Ve zminenem foru jsem nasel odkazy na zdrojove kody a funkcni verze
xorg.cong. Odkazy na prelozeny ovladac jsou jen na original Intel.

Pomalost VESA by mi nevadila. Jen kdyby se dalo nastavit lepsi rozliseni.

Graficke prostredi uz mi prestalo nabihat uplne. Opravilo se to az pres
nouzovy rezim. Tim myslim s experimenty skoncim a spokojene se vratim ke
starsi verzi. Tech par programu lehce preinstaluji a jinak tam nic
duleziteho nemam. (Na rozdil od Win na stejnem HD)

Deska to neni spatna. Vykon bohate staci na kancelarske programy a
internet. Snad jen Photoshop nefunguje. Hlasi malo RAM (1 GB). Dnes bych
asi volil Atom, ale pred rokem jeste nebyl k dispozici.

Diky za predchozi pomoc.

Zdenek