Vlnovodne prodlouzeni

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Prosinec 25 22:52:53 CET 2008

Diky za odpoved,

presne takto jsem si to myslel, ze neni potreba nic resit co se tyka delky, potrebuji dat na antenu, ktera ma vlnovodne vedeni od ozarovace jinou radiovou jednotku. Predpokladal jsem ze udelam redukci s vnirnim prumerem stejnym jako puvodni vlnovod, jenze me trochu rozhodil kolega prave s dotazem na tuhle otazku. Jsem rad, ze jste mi me presvedceni potvrdil.

Diky JK