Vlnovodne prodlouzeni

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Prosinec 25 22:29:40 CET 2008

zalezi od toho aku ulohu tam mal ten predchadzajuci vlnovod. Pokial to
bolo len prenosove vedenie na privod signalu tak sa moze samozrejme
nadpojit hociako sa vam zapaci (ak bude zachovana kontinuita vedenia).
Pokial tam bola nejaka specialna funcia citliva na fazu tak tu fazu bude
treba zachovat.
Nechapem preco sa vela ludi pyta na to ci predlzovacie vedenie musi mat
nasobky vlnovej dlzky... Pytate sa tuto istu otazku ked zapajate
predlzovacku k vysavacu? Alebo dlhsi kabel ethernetu? Alebo ked
telefonujete mobilom?
Toto teraz nie je mierene proti vam, ale snazim sa pochopit logiku preco
niekoho vobec napadne takato vec. Je to presne to iste ako s medennou
antenou ktora ma vysoku vodivost a preto odsaje signal aj vsetkym susedom...