RE: Podvodný mail ?

brandejs brandejs@orlik.cz
Čtvrtek Prosinec 25 16:59:49 CET 2008

O.K. Už jsem si doplnil blacklist ...
Hlavně mi šlo o to, abych někde něco nechytil a nenabízel teď o vánocích
mým kontaktům viagru apod .-)

Jinak nejen Vám, ale všem na konfeře mnoho zdraví a úspěšný rok 2009.

Petr

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Thursday, December 25, 2008 4:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Podvodný mail ?

Akorat koukam, ze jsem se uklepnul u nastaveni priority, stejne tak jsem
nedodrzle message-ID (takze se nezaradi do threadu), na to uz jsem o
svatcich moc linej :) Navic jsem pouzil SMTP sveho providera, skutecny
spammer to posle skrz hure nebo vubec zabezpeceny server, neni problem
takovy najit.

Pavel Kutina