Jen taková perlička

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 25 06:12:28 CET 2008

napriklad ceska posta nevola nikdy, naklady na telefonovani (casove a financni) tech ridicu PPL a dalsich musi nekdo v konecnem dusledku zaplatit

jista prepravka (tusim PPL) poskytuje za priplatek sluzbu, ze vam takto zavola, tak jak vy si predstavujete... no ale to odesilatel vetsinou selektivne neobjednava (natoz plosne), ze?

takze v praxi to je tak, ze volaji z vlastni iniciativy ti ridici, aby tam nemuseli jezdit 2x nebo aby to nemuseli hledat atp..  ostatne tyhle firmy dorucuji predevsim do firem, kdyz si to nechate poslat domu, tak je to problem, osobne bych kuryrem jako odesilatel nikdy neposlal nic na dobirku na nefiremni adresu, jen zaplacene dopredu (na dobirku maximalne postou a za tucny priplatek, zasilky dorucovane postou chodi bez problemu, tedy mimo prahu a co take asi nikdo nevi je ze posta vam to ve mestgech doveze na cas, za poplatek, nebo zdarma pri dalsi pochuzce a cena je vesmes nejmensi).

Dalsi vec je, jak tady vsichni nadavate na "spatne zkusenosti", co jste pro to udelali, napsali jste stiznost odesilateli a dorucovacimu depu? Kdyz to udelate u posty tak vam priste pokorne budou nosit i obycejne zasilky az na stul :-) Jinak ceska posta dorucuje zasilky DO BYTU, takze nemusite (pokud nechcete) nekam chodit dolu, postak ma prijit za vami nahoru (je to tak v post. podminkach a myslim ze i v postovnim zakone) :-D

Dovetek, fakt se domnivate, ze sluzba prepravy za par korun by mela obsahovat nejake extra sluzby a buhvijakou inteligenci?
Tak to si potom objednejte Fedex, DHL nebo neco takoveho, cena bude klidne 30 x vyssi :-)) Jinak je potreba a ja to tak delam (zavolam predem a sam si zjistim, stoji me to 3 minuty), se trochu starat sam o hladky prubeh (pokud na to specham).