[OT] Zase satelit, bylo: Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 25 05:41:40 CET 2008

mate pravdu
motor stoji 1500 a 16LNB single stoji cca 1500 + drazsi parabola toroidal T90 (2000)

motor zvladne i 60 pozic, ale je pomaly, financni rozdil je zanedbatelny

proste jen takovy maly test, o penize nejde a na tv ani moc nekoukam :-)

pro zajimavost, na obycejnou parabolu narvete i 7 LNB s trochou snahy

to prepinani je take parametr, takovy dreambox to ma <1s (i HD), obycejne prijimace bezne 1,5s