Dynamický svazek

Kosťa info@mcu.cz
Úterý Prosinec 23 21:16:07 CET 2008

Měl sem v USB rámečku 400G disk, nyní jsem ho vrazil do desktopu a disk se
mi ve správě počítače/správa disků zobrazuje jako "Dynamický Online (chyby)"
Za boha se v desktopu na disk nemohu dostat, přitom disk je plně funční, v
rámečku normálně běhá. Disk je Samsung HD403LJ (SATA) - potřeboval bych se
nějak zbavit toho dynamického svazku a vytvořit na něm klasickou primární
partisn -  Acronis disk director suite dybamické svazky neumí a vlastně asi
ani nic co tu mám - může mi někdo poradit jak z toho ven?

S pozdravem
Kosťa

PS: WinXP (linux nemám)