[OT] Zase satelit, bylo: Doporucte antenu na UHF TV pasmo?

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Prosinec 23 14:52:30 CET 2008

Vim, ale nemam ve svem dosahu nikde upc ani cs link a kvuli "testu" si
nebudu kupovat kartu.
Jinak podle meho subjektivniho hodnoceni je na tom digitv s kvalitou
obrazu jeste hur nez analog.

Me spis zajimaji cisla, nez nejake tiskove zpravy. O obrazove kvalite
nejvice povi prave prumerny datovy
tok a kodovani.

Nevim ze by na internetu nekdo nekde publikoval vysledky mereni u vsech
ceskych poskytovatelu.