Jen taková perlička

Kosťa info@mcu.cz
Úterý Prosinec 23 13:49:25 CET 2008

Tak, zda-li pak víte kdo má nej...... kurýry v Praze?

18.12.2008 jsem si objednal naějaké drobnosti u Alzy (že prý je největší a
nejlepší ........). Zaplaceno online, doručení kurýrem (bylo to po 20.00 -
tedy druhý den mezi 11..16). Ty drobnosti jsem potřeboval na weekend ssebou
na chalupu. Odjížděli jme v pátek v 17:00 a 15 minut po odjezdu volá rychlý
posel, že je před barákem, ať si pro to jdu. Slušně jsem mu vysvětlil, že
jsem mimo Prahu a že má krapet zpoždění. Vynadal mi, že co s tím má jako
dělat a kdy to tedy chci doručit. Tož jsem řekl že pondělí dopoledne je dost
dobrý. Nebude to s rezervou, ale snad  to stihnu. V pondělí mě přestalo
bavit čekat už v 15:00 a zavolal jsem do Alzy. No tam mi vysvětlily, že
kurýr nemá co domlouvat a jestli to tedy mají doručir dnes. Opět jsem kývl a
zeptal se, zda mi můžou alespon garantovat doručení do 12:00.  Ale jistě
opáčila Hotline a já pln děsu začal čekat. Je 13:43, mám ho..o. jsem
nas...ej a přišel jsem o kšeftík za dvacet litrů (což představuje bratru
čtvrtletní almužnu od tohoto státu dánského).

Fak Alza je nej...., ale hlavně ať mi ji nikdo nedoporučuje

S pozdravem
Kosťa

PS: A že prý jsou Vánoce svátky klidu a míru