Pouziva nekdo True-USB Willem programmer

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Prosinec 23 10:51:21 CET 2008

Hezke dopoledne,

    mne je to take celkem jedno, ackoli moje znalosti jazyku jsou prach
bidne (domluvim se jen cesky, slovensky a znakovkou)  ale te cestiny se
pry opravdu dockame. Psala jsem jim ohledne nekolika malych chybek v
programu. Vim to primo od "supportu" :-)  Jen nevim, jestli LPT a USB
verze pouzivaji stejny ovladaci program nebo ne. Ten pro USB umi
Anglicky a Nemecky.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz